Nota de prensa: Cierre del vial público del Apeadero de Feve en Llaranes
Artículo puesto en línea el 3 de junio de 2014

por La Foz del Pielgu

(ast)

El Conceyu d’Avilés señalizara’l vial que comunica Llaranes cola estación de FEVE

L’asociación La Foz del Pielgu axuntóse la pasada selmana (Miercoles 28 de mayu) col conceyal d’Urbanismu, Teófilo Rodríguez a raiz del zarru con bolardos per parte d’Arcelor-Mittal del vial públicu d’accesu al Apeaderu de Feve en Llaranes, perpendicular al AS-19 (Carretera Xixón-Avilés).

Na mesma xunta Rodríguez manifesto a l’asociación cultural y medioambiental que señalizaren correchamente l’accesu al vial públicu pa los vecinos y viandantes de la zona al Apeaderu de FEVE tantu dende l’AS-19 como dende l’Apeaderu escontra’l barriu de Llaranes.

Per otru llau, La Foz del Pielgu considera qu’amás del USU PÚBLICU del vial, reconocíu pol Conceyu d’Avilés, la titularidá del mesmu tamién ye pública según documentos de sesiones plenaries de 1923 y nun esistir nengún tipu de desafectación nin compra del terrén en ningun momentu per parte d’Arcelor-Mittal. Nestos términos dende’l Conceyu d’Avilés comentaron desconocer anguaño la titularidá del vial, asuntu que va ser estudiáu per parte d’esti postreru.

(es)

El Ayuntamiento de Avilés señalizara el vial que comunica Llaranes con la estación de FEVE

La asociación La Foz del Pielgu se reunió la pasada semana (Miercoles 28 de mayo) con el concejal de Urbanismo, Teófilo Rodríguez a raiz del cierre con bolardos por parte de Arcelor-Mittal del vial público de acceso al Apeadero de Feve en Llaranes, perpendicular a la AS-19 (Carretera Xixón-Avilés).

En la misma reunión Rodríguez manifesto a la asociación cultural y medioambiental que señalizaran correctamente el acceso al vial público para los vecinos y viandantes de la zona al Apeadero de FEVE tanto desde la AS-19 como desde el Apeadero hacia el barrio de Llaranes.

Por otro lado, La Foz del Pielgu considera que además del USO PÚBLICO del vial, reconocido por el Ayuntamiento de Avilés, la titularidad del mismo también es pública según documentos de sesiones plenarias de 1923 y no existir ningún tipo de desafectación ni compra del terreno en ningun momento por parte de Arcelor-Mittal. En estos términos desde el Ayuntamiento de Avilés comentaron desconocer actualmente la titularidad del vial, asunto que será estudiado por parte de este último.